Τετάρτη, 4 Ιανουαρίου 2017

Σενάρια επί σεναρίων και υποθέσεις επί υποθέσεων έχουν γραφτεί τους τελευταίους μήνες για την τύχη των έργων κατασκευής της Αμβρακίας Οδού. Σε όλο αυτό το διάστημα οι φορείς ζήτησαν επανηλλειμένως τη λειτουργία τόσο του πρώτου όσο και του τέταρτου τμήματος, δηλαδή των άκρων του αυτοκινητόδρομου.
Από την διαδικασία αυτή, σύμφωνα από αξιωματούχους του Υπουργείου Υποδομών, κρίθηκε ότι πρέπει να δοθεί μία οριστική λύση και να μην λιμνάζουν συνεχόμενα οι 4 εργολαβίες που στα 6,5 χρόνια που κατασκευάζονται, έφτασαν σε ποσοστό προόδου που ξεπερνά κατά λίγο το 50%.

Σύμφωνα με αυτές τις πηγές η μόνη εργολαβία που πρόκειται να συνεχιστεί είναι η πρώτη, αυτή που ξεκινά από το Άκτιο και φτάνει μέχρι το Πάλαιρο. Σε αυτήν αναμένεται η έγκριση από το Ελεγκτικό Συνέδριο για να προχωρήσει η συμπληρωματική χρηματοδότηση και να τρέξει μέχρι το τέλος το 2017 προκειμένου να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί ένα τμήμα περίπου 15χλμ. Το έργο αυτό κάνει η ΑΕΓΕΚ.

Όλες οι υπόλοιπες εργολαβίες, συμπεριλαμβανομένης και της 4ης σωστότερο ως Δυτική Παράκαμψη Αμφιλοχίας θα διαλυθούν. Σύμφωνα με τη διαδικασία που θα αποφασίστηκε, σύμφωνα με πηγές του Υπουργείου Υποδομών στο ypodomes.com μπορεί να πήραν χρονική παράταση (για να μην θεωρηθούν ληγμένες) αλλά δεν πρόκειται να προχωρήσουν παρακάτω. Σε αυτό υπάρχει μία μικρή επιφύλαξη για την 1η εργολαβία, που αν (με λίγες πιθανότητες) δεν εγκριθεί από το Ελ.Συνέδριο θα πρέπει να ακολουθήσει την μοίρα των υπόλοιπων εργολαβιών και να μπει στη σκούπα, ωστόσο μιλάμε για ακραίο σενάριο.

Το επόμενο διάστημα οι 3 διαλυμένες εργολαβίες μαζί με το ορφανό τμήμα των 400 μέτρων που ενώνει την Αμβρακία Οδό με την Ιόνια Οδό, θα αποτελέσουν την λεγόμενη εργολαβία σκούπα με ποσό που θα φτάνει τα 165εκ.ευρώ.

Η δημοπράτηση της εκτιμάται ότι θα γίνει στο πρώτο τρίμηνο του 2017 ενώ τα έργα θα ξεκινήσουν το Φθινόπωρο του 2017 με συνολική προθεσμία περίπου στα 3 χρόνια. Αυτό σημαίνει όπως πολλές φορές έχουμε γράψει στο ypodomes.com ότι η ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου θα είναι δυνατή το 2020.

Το έργο έχει αναλάβει η Διευθύνουσα Υπηρεσία του Υπουργείου Υποδομών, ΕΥΔΕ/ΚΣΣΥ. Ενδιαφέρον παρουσιάζει η αντίδραση των φορέων της περιοχής που όλο αυτό το διάστημα πίεζαν για τη συνέχιση των έργων και στην τέταρτη εργολαβία που όμως δεν ευτύχησε να προχωρήσει.


Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Από το Blogger.

SITES ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ SITES

  • Ξεκινάει απ’ τη… 2η αγωνιστική - Ο Παναιτωλικός ξεκινάει αύριο το ταξίδι του στο πρωτάθλημα με πρώτο σταθμό την Τούμπα. Στην 8η παρουσία του στη Super League έχει το πιο δύσκολο έργο, καθώ...
    Πριν από 18 ώρες
  • Πήραν Σκουφεζή οι Τιτάνες Παλαμά (pic) - [image: Πήραν Σκουφεζή οι Τιτάνες Παλαμά (pic)] Στους Τιτάνες Παλαμά θα συνεχίσει τη καριέρα του ο Μανώλης Σκουφεζής με την ομάδα να ανακοινώνει την έναρξη...
    Πριν από 8 ώρες
  • Μεταγραφικό μπαμ με Παναγιώτη Καρύμπα - *Νέα ποδοσφαιρική στέγη για τον Παναγιώτη Καρύμπα.* Μεταγραφικό μπαμ με την απόκτηση του Παναγιώτη Καρύμπα πραγματοποίησε ο Αράκυνθος Ματαράγκας. Για τον...
    Πριν από 8 ώρες
  • Κ19: Έχασε στο τέλος - Στον πρώτο επίσημο αγώνα της νέας σεζόν η ομάδα Κ19 του Παναιτωλικού γνώρισε την ήττα στη Θεσσαλονίκη από τον ΠΑΟΚ με σκορ 3-0. Η ομάδα μας στάθηκε πολύ ...
    Πριν από 19 ώρες