Τετάρτη, 19 Απριλίου 2017

Εξηγήσεις της εταιρείας για το μποτιλιάρισμα στην Ιόνια Οδό
Εξηγήσεις για την απίστευτη ταλαιπωρία που υπέστησαν χιλιάδες εκδρομείς του Πάσχα κατά την επιστροφή τους δίνει η εταιρία κατασκευής και λειτουργίας της Ιονίας Οδού.

ionia-odos1 

Σύμφωνα με πηγές της εταιρίας, το όλο θέμα δημιουργήθηκε για λόγους οδικής ασφάλειας αλλά και λόγω έλλειψης των πρώτων 10 χλμ. της Ιόνιας Οδού που ακόμα δεν έχουν δοθεί σε κυκλοφορία. Όπως επισημαίνουν, τη Μεγάλη Τετάρτη δόθηκε σε κυκλοφορία το τμήμα της Ιόνιας Οδού από το 11ο χλμ. και την είσοδο στη σήραγγα της Κλόκοβας έως την παράκαμψη Αγρινίου. Αυτά τα νέα 37 χλμ., ενώθηκαν με το τμήμα “Παράκαμψη Αγρινίου – Α/Κ Αμφιλοχίας (107ο χλμ.)” που ήταν ήδη σε κυκλοφορία από το Δεκέμβριο και δημιούργησαν ένα ενιαίο τμήμα στην Ιόνια Οδό, σύγχρονου, ασφαλούς αυτοκινητόδρομου, συνολικού μήκους 96 χλμ.

Οι ίδιες πηγές τονίζουν ότι η Ιόνια Οδός, όμως σήμερα δε ξεκινάει και καταλήγει με 2 λωρίδες κυκλοφορίας και Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης ανά κατεύθυνση από τη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου έως και τα Ιωάννινα όπως είναι η σχεδιαστική προδιαγραφή της. Σήμερα, η είσοδος στον αυτοκινητόδρομο γίνεται από το 10ο χλμ. της υφιστάμενης Ε.Ο Αντιρρίου – Ιωαννίνων με την οποία και συνδέεται μέσω ενός κυκλικού κόμβου (round about). Λόγω αυτής της σύνδεσης και του ελλείμματος του αρχικού τμήματος της Ιόνιας Οδού, δημιουργήθηκε η κυκλοφοριακή συμφόρηση. Σε αυτόν τον κόμβο κατέληγαν όλοι οι οδηγοί είτε χρησιμοποιούσαν την παλαιά εθνική οδό είτε χρησιμοποιούσαν το τμήμα της Ιόνιας που ήταν σε κυκλοφορία και μάλιστα χωρίς διόδια.

Κατά τις ίδιες πηγές, τα αρχικά 10 χλμ της Ιονίας Οδού δεν έχουν παραδοθεί σε κυκλοφορία αποκλειστικά και μόνο λόγω καθυστέρησης στην απαλλοτρίωση ενός τμήματος γης περίπου 1 χλμ, στην περιοχή της Ρίζας Ναυπακτίας. Αυτή η απαλλοτρίωση ολοκληρώθηκε μόλις στις αρχές του τρέχοντος έτους και «μπλοκάρει» την παράδοση ενός τμήματος αυτοκινητοδρόμου που είναι κατά τα άλλα πλήρως κατασκευασμένο και στο οποίο περιλαμβάνεται και η σήραγγα της Μακύνειας. Με την παρούσα κατάσταση όμως, όλοι εκδρομείς είτε χρησιμοποιούν την Ιόνια Οδό είτε την παλαιά Εθνική Οδό, φθάνουν τελικά σε αυτόν τον κυκλικό κόμβο μέσω του οποίου εισέρχονταν στα 10 χλμ. της Παλαιάς Εθνικής Οδού τα οποία και διαθέτουν μια λωρίδα κυκλοφορίας. Αυτό σημαίνει εκ των πραγμάτων κυκλοφοριακή συμφόρηση, συμπληρώνουν.
Τονίζουν επίσης οτι με προτεραιότητα πάντα την οδική ασφάλεια, στο πλαίσιο αυτών των συνθηκών αποφασίστηκε σε συνεργασία με όλες τις αρμόδιες αρχές, η λήψη μέτρων προφύλαξης και διασφάλισης των υψηλότερων δυνατών επιπέδων οδικής ασφάλειας. Προσθέτουν οτι οι εγκεκριμένες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που τέθηκαν σε εφαρμογή είχαν σαν στόχο την τεχνητή μείωση των υψηλών ταχυτήτων που λογικά ανέπτυσσαν οι οδηγοί εντός του νέου αυτοκινητοδρόμου πριν τη προσέγγιση τους στον κυκλικό κόμβο και την είσοδό τους στα 10 χλμ της υφιστάμενης εθνικής οδού.


πηγή : ant1news.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Από το Blogger.

SITES ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ SITES

  • Η παρέα μεγαλώνει! - Η Αιτωλοακαρνανία ετοιμάζεται να εκφράσει τις κοινωνικές ευαισθησίες της μέσω του τηλεμαραθώνιου ενίσχυσης των Δομών Υγείας του νομού, που πραγματοποιείται...
    Πριν από 1 ημέρα
  • Αποθέωσε τον Ποργιόπουλο ο Λίβανος! - [image: Αποθέωσε τον Ποργιόπουλο ο Λίβανος!] *Ο Στέργιος Ποργιόπουλος εδώ και λίγες ώρες αποτελεί παρελθόν από το πάγκο του Αία Ευόσμου και ο συνάδελφός το...
    Πριν από 3 ώρες
  • Κατεβάζουν ρολά - *Είναι πλέον οριστικό, σύντομα θα είναι κι επίσημο. Η Ευρωλίγκα κατεβάζει ρολά για την σεζόν 2019/20 και δεν θα ολοκληρωθεί, με την περίοδο να κρίνεται ου...
    Πριν από 1 ημέρα
  • Μεγαλώνει η παρέα της προσφοράς! - Παναιτωλικός Η Αιτωλοακαρνανία ετοιμάζεται να εκφράσει τις κοινωνικές ευαισθησίες της μέσω του τηλεμαραθώνιου ενίσχυσης των Δομών Υγείας του νομού, που ...
    Πριν από 1 ημέρα